[TYPO3-UG Dutch] aanpassen Web->List resultaat van een sysfolder

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Oct 1 17:02:27 CEST 2009

Jochem Nabuurs | ROQUIN E-Solutions schreef:
> Na lang zoeken heb ik ondertussen nog steeds geen oplossing kunnen vinden
> voor mijn probleem dus hierbij nogmaals het verzoek of iemand mij hiermee
> kan helpen. Bij voorbaad dank voor reacties.

Hoi Jochem,

Zeg nooit nooit en voor geld is alles te koop en zo nog een stuk of wat
clichés. Maar normaal gesproken gaat niet wat jij wilt.
In zulke gevallen maak ik aparte sysfolders met alleen die items die een
BE-user mag zien. Of dat voor categorieën ook werkt waag ik te
betwijfelen. Want in een categorieën keuze schermpje zie je alle
categorieën. Tenzij je een constructie bouwt zoals tt_news en cal_base.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg