[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Version 4.3 vrijgegeven: Frontend Editing en een veelbelovende toekomst

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Nov 30 21:02:24 CET 2009

On Mon, 2009-11-30 at 11:50 +0100, Jigal van Hemert wrote:

> De nieuwste TYPO3 versie 4.3 bevat talloze nagelnieuwe mogelijkheden en
> verbeteringen.

Ik moet zeggen dat het vlekkeloos draait en er erg gelikt uitziet.
Hoop alleen wel dat versie 4.3.0 (NUL) geen beveiligingsfouten bevat.
Meestal wacht ik op een non-nul versie, maar deze keer wilde ik wel
uppen. Zeker nu ook tt_news eindelijk officieel naar v3.0 is.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2010.02 b127