[TYPO3-UG Dutch] tt_news en externe links

Lars webmaster at webxtreeme.eu
Mon Nov 30 15:14:49 CET 2009

Hallo lijst,

Ik gebruik tt_news om nieuws weer te geven. Ik heb nieuwsberichten die ik
zelf plaats maar ook nieuws berichten die ik via een rss import binnen
haal. Nu wil het geval dat alle geimporteerde items in een nieuw venster
open moeten gaan maar dat gebeurt niet. Ik heb de tt_news docu gelezen en
de target voor ext. link op _blank gezet en internal op _top maar het
helpt niet. Is er een workaround voor dit geval ??

Lars