[TYPO3-UG Dutch] Meertalig en realurl

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Nov 27 13:30:03 CET 2009

Op 26-11-2009 19:13, Lars schreef:

> De default taal (engels) werkt niet als ik voor nederlands kies werk het
> wel. Zodra ik in de default taal op een link klik dan maakt hij een url
> met .html en gaat hij naar de 404 pagina. Als ik dan van de link de .html
> verwijder doet de pagina het wel. alleen iedere link in de default taal
> heeft de .html en werkt dus niet. Bij de nederlandse taal heb ik de .html
> ook maar daar werkt het weer wel vreemd maar waar.

Als het zonder realurl wel goed werkt, ligt het misschien aan realurl.php
Als ik cbreal gebruik, neem ik versie 1.1.0, de latere versie had ik wel
eens problemen mee t.a.v. tt_news.

Als je verder de instructies van de precies hebt opgevolgd zou het
gewoon moeten werken. Verder weet ik het ook niet even.

grt Jacco