[TYPO3-UG Dutch] Toegevoegde checkboxes worden niet opgepikt door sr_feuser_register

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu Nov 26 19:52:37 CET 2009

Yeszz!! dat was 'm!!
Vreemd dat de tekstvelden wel werken zonder de hook...

Damn you're good, mag ik je de volgende keer direkt bellen? ;-)

Thanx!
Pascal