[TYPO3-UG Dutch] Shortcut in menu not active

Paul Rijke paul at rijke.org
Wed Nov 25 23:18:27 CET 2009

Hi Jacco,

Dat is me uiteindelijk niet gelukt.... wel geprobeerd, maar nu bleef deze
active, ook als ik een andere koos. nu een shortcut gemaakt van de pageroot
naar het eerste subitem en dat werkt wel...

Zal vast wel een of andere standaard manier voor zijn, maar ik zag hem ff
niet.

Op 25 november 2009 14:06 schreef Jacco van der Post <
jacco at id-internetservices.com> het volgende: