[TYPO3-UG Dutch] Bron code compleet de weg kwijt

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Sun Nov 22 14:38:16 CET 2009

Henjo,

Ik heb wel een idee waar dit aan gelegen heeft. Waarschijnlijk heb je
zitten werken met een internetverbinding via een mobiel netwerk.
T-Mobile en KPN compressen de hele boel via een eigen proxy door alles
achter elkaar te zetten en externe JS en CSS files samen met de HTML in
1 bestand aan te leveren.

Dit is te verhelpen door per pagina een harde refresh te doen, maar dit
dient bij elke aanroep te gebeuren.

Ik ben zelf vaak onderweg in de trein aan het werk en zie dit dan ook
regelmatig voorbij komen. Het heeft 1 voordeel, als je javascript niet
klopt gaat de hele site de mist in ;-)

Ik zou ook liever willen dat de mobiele providers hier vanaf zouden
stappen. Behoorlijk annoying voor een ontwikkelaar.

Patrick