[TYPO3-UG Dutch] Webshop ervaringen gevraagd

Harm Wester Harm at OOiP.nl
Wed Nov 18 09:55:32 CET 2009

Hallo lijstlezers,

Wie heeft (recente) ervaring met web-shop extensies voor TYPO3 (V4.2.10)
en wil zijn/haar ervaring met mij delen?

Ik moet namelijk een meertalig (5 europeesche talen) shopje bedenken met
een stuk of 10 produkten (boekje).
Er moet ook mee betaald kunnen worden (iDEAL, Visa, Ogone, Paypall, etc?).

Kortom: welke moderne extensies zijn (best wel) bruikbaar en is er
misschien een site waar een vergelijking te vinden is voor dit soort
TYPO3 extensies?

Bij voorbaat natuurlijk dank voor het reageren!
Harm Wester