[TYPO3-UG Dutch] vraag over beta3

Rikkert Steenbergen - Buyways B.V. rikkert at buyways.nl
Wed Nov 11 14:55:02 CET 2009

Heb je toevallig php geupgrade naar versie 5.3?

Ik kom deze foutmeldingen in elk geval niet tegen met beta3.

Vr. groet,

Rikkert

pietroorda wrote:
> met beta lukte het wel, maar wat ik ook probeer, overzetten of clean
> install als ik TemplaVoila gebruik krijg ik meldingen als:
>
> bij het make van een nieuwe site op een schone install mbv wizard:
>
> PHP : Function eregi() is deprecated in
> /srv/www/XXXXX/typo3conf/ext/templavoila/cm1/index.php line 1383
>
> Met een bestaande site, bij upgraden:
> PHP : Function ereg() is deprecated in
> /srv/www/XXX/typo3conf/ext/templavoila/class.tx_templavoila_htmlmarkup.php
> line 523
>
> Komen jullie dit ook tegen?
>
> met vriendelijke groet,
> [...]

    * Rikkert Steenbergen, Projectleider
    * Buyways B.V.  Friesestraatweg 215c, 9743 AD Groningen
    * T. 050 853 66 33  M. 06 27 44 21 99  F. 050 853 66 01  KvK.
      01074105  www.buyways.nl <http://www.buyways.nl>

    *
    * Disclaimer: deze e-mail is vertrouwelijk en uitsluitend bedoeld
      voor de geadresseerde. Als blijkt dat het bericht niet voor u
      bestemd is, verzoeken wij u de afzender hiervan op de hoogte te
      stellen. Het verstrekken van de informatie aan en gebruik door
      anderen is niet toegestaan. Buyways B.V. sluit iedere
      aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.
    *