[TYPO3-UG Dutch] RTE breder in tt_news

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Nov 10 12:29:31 CET 2009

Hoi Jacco,

Die setting heb ik ook aan staan en krijg dan in een nieuwsrecord een
RTE invoerveld van 680px breed. Voor de meeste toepssingen ruim
voldoende. En dan heb je altijd nog het knopje voor het "grote scherm".

Om kort te gaan, het lijkt hier wel voor tt_news te werken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg