[TYPO3-UG Dutch] Ervaringen met T3blog laatste versie?

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Mon Nov 9 18:09:34 CET 2009

Hi,

Ik ben de t3blog extensie aan het testen. Heb alles netjes volgens de manual
geinstalleerd, inclusief dependencies e.d.

Het ziet er veelbelovend uit kwa mogelijkheden, alleen gaat het bij mij mis als
ik een blogpost probeer in te voeren in het BE. Dat gaat in deze versie via
IRRE, alleen als ik een nieuw record probeer te maken wordt vrijwel direct het
rechter frame leeg en blijft het browserwindow eindeloos laden.

Ik probeerde eerst onder 4.3beta3 en dacht dat het misschien daar aan zou
liggen, maar het is wrs. toch de t3blog extensie want exact hetzelfde gebeurd
onder 4.2.10

Weet iemand hiervoor een mogelijke oplossing?

Dank en groet,
Loek