[TYPO3-UG Dutch] pbsurvey en conditioneren op 'anders,nl:'

Patrick Broens patrick at netcreators.com
Thu Nov 5 21:33:38 CET 2009

Hoi Pascal,

Als maker van pbsurvey zou ik dat toch moeten weten ;-)

Dit moet een beetje omslachtig, maar is wel te doen:

Maak binnen één conditiegroep voor elk vast antwoord van de vraag de
conditie 'Not equals to'. Binnen in de groep wordt namelijk elke
conditie met 'AND' vergeleken, waardoor de conditie wordt:

vraag != antwoord 1
AND vraag != antwoord 2
AND vraag != antwoord 3
enzovoort

Wanneer je voor alle vast ingestelde antwoorden dit doet, dan blijft
alleen het open antwoord over. Is deze ingevuld, dan krijg je de pagina
te zien waar de condities op geplaatst zijn.

Patrick