[TYPO3-UG Dutch] Real Url op voorpagina en link blijft niethetzelfde

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Thu Nov 5 13:56:18 CET 2009

Beste Pim,

Dank je wel! Volgens de zoekresultaten moet het lukken met de volgende code:
RedirectMatch permanent ^/$ http://mydomain.com/php/index.php

Is het dan de bedoeling dat ik de htaccess in de root deze code mee geef
of die juist achter het /cms/?

Alvast bedankt voor je snelle support!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries