[TYPO3-UG Dutch] fe-login en redirects

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Thu Nov 5 09:41:01 CET 2009

Ik zit me er al uren op stuk te "staren", maar zie niet het antwoord.
Ik gebruik fe-login (de standaard felogin van typo3)
Ik wil alleen dat de gebruiker na login wordt geredirect naar een andere
pagina. Idem bij logout.
Krijg het alleen niet aan de praat. Doe vast iets super verkeerds:
Standaard doe ik het volgende:
Content element -> kies voor type login.
Bij startingpoint laat ik hem verwijzen naar de directory van de FE-users.
So far so good. Inloggen en uitloggen werkt.

Maar nu wil ik dat na het inloggen wordt geredirect.
Wat ik ook doe niets werkt. Je wordt steeds geredirect naar de homepage,
terwijl bij succesful login toch echt een andere pagina staat. Kan iemand me
hierin een voorzetje geven? Als redirect mode heb ik de verschillende opties
geprobeerd, maar geen lijkt te werken.

Willem