[TYPO3-UG Dutch] Pagina's splitsen met browser

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri May 29 20:51:46 CEST 2009

Gevonden!

Het is de extensie cc_cbrowse. Hoewel de status experimenteel is heb ik
indertijd geen problemen ondervonden.
Overigens is er ook een nieuwere, zag ik: cebrowser.
Deze heb ik niet getest, maar volgens de beschrijving doet ie, voor
zover ik het begrijp, hetzelfde.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg