[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Smoothgallery en webrichtlijnen.

David van Hussel dhussel at haarlem.nl
Thu May 28 15:44:59 CEST 2009

Dankje voor je antwoord. Maar helaas krijg ik het hiermee ook niet voor elkaar. Het grooste deel van de css stond inderdaad al in css-bestanden. Het is echt allen dit enkele style element dat hij in de header van de pagina zet.
Ik heb nu config.inlineStyle2TempFile = 1 toegevoed aan de template, maar dan doet hij nog steeds hetzelfde.

Groeten,

David van Hussel
Gemeente Haarlem
Afdeling ICT

> voldoen wij ook aan op onze website. Nu ik rgsmoothgallery heb gebruikt
> blijkt dat deze extensie het volgende toevoegd in de header van de pagina:
>
>   <styletype="text/css"> /*<![CDATA[*/<!-- #myGallery6976
> {width:600px;height:345px;} .rgsgnest6976 { width:600px;height:345px;
> }// --> /*]]>*/</style>
>
> Dit is, buiten het feit dat het geen correcte css is dus ongewenst. Weet
> iemand waar/hoe deze extensie deze code invoegd en hoe ik dat kan
> aanpassen zodat ik dit in een css bestand kan zetten? Ik kan het niet
> vinden namelijk.

De CSS wordt in pi1/class.tx_rgsmoothgallery_pi1.php toegevoegd, maar
omdat het keurig via API calls wordt toegevoegd verwacht ik dat met
config.inlineStyle2TempFile = 1
de CSS naar een extern bestand kan worden verhuisd.

--
Jigal van Hemert.