[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu May 28 11:24:54 CEST 2009

Haha, ja ms-dos heb ik wel wat verstand van al gebruik ik het vrij weinig
meer.

Bij het invoeren van die regel krijg ik nu de volgende foutmelding:

mysqldump: Got error: 2003: Can't connect to mysql server on 'localhost'
(10061) when trying to connect.

Als 10061 de port is dan kan dat kloppen dat die niet connect aangezien er
in de TYPO3 4.2 Install Tool
een ander nummer achter localhost staat.

Maar hoe is dit te veranderen?

Als ik dit nummer verander in 10061 kan die iig niet meer connecten naar de
database.

Groeten,

Arjan