[TYPO3-UG Dutch] Zuid-West-Nederlandse TYPO3 dag i.c.m. TYPO3 Certificering

Kees van der Hall kvdhall at xs4all.nl
Wed May 27 21:59:20 CEST 2009

Ric, Wat precies bedoel je met een consultancy track?

Bedoel je beantwoording van vragen als:
- wat kan ik vedienen met TYPO3? verder gaan met versie 4.1 of juist
4.2. Of je richten op versie 5 en conversies?
- wat kan TYPO3 betekenen voor klanten in relatie tot betaalde software?
- wat moet er nog gebeuren om grote klanten over te halen naar het open
source domein? en dan TYPO3 in het bijzonder.
- wat biedt TYPO3 meer dan andere CMS-en?
- welke nieuwe toepassingen zou je kunnen bedenken? en wat is daar voor
nodig?

vriendelijke Kees van der Hall