[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed May 27 16:46:48 CEST 2009

> Heb net met mijn provider gebeld en die zegt dat Sendmail gewoon
> geïnstalleerd staat. Toch geeft Typo de volgende waarschuwing:
>
> " sendmail_path=/usr/sbin/sendmail -t -i
> This may be critical to TYPO3's use of the mail() function. Please be sure
> that the mail() function in your php-installation works!"
>
> Waar op mijn server zou ik de installatie van Sendmail kunnen vinden?
>

> ImageMagick/GraphicsMagick is niet beschikbaar. :-$

Hoi

Die melding van de sendmail zie ik wel vaker, echter heb je geprobeerd
een testmail (zie onder die melding) te sturen, meestal werkt het toch
gewoon. Check ook je spamfolder en evt. andere e-mail adressen!

Imagemagick, pad moet je even aan je host vragen.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com