[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed May 27 11:52:33 CEST 2009

Hehe :)

Ja je vraag is nu wel gezien, maar ik denk dat de term 'ondergesneeuwd'
hier wel op zijn plek is. Wellicht anders even een nieuw topic starten.

Over installatie op een live server heb je in principe alleen de source
van TYPO3 nodig, omdat de rest voor handen is.
Uiteraard is de webserver reeds geinstalleerd anders zou ik een andere
hosting partij zoeken voor je website ;) en je gebruikt je locale
installatie als zogenaamde 'dummy'.

Je lokale installatie krijg je online door alle benodigde files te
kopieren en een dump te maken van je database om deze dan online weer te
importeren. Theoretisch gezien zou dat genoeg moeten zijn.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Pim Broens