[TYPO3-UG Dutch] Zuid-West-Nederlandse TYPO3 dag i.c.m. TYPO3 Certificering

Wiel, J.A.M. van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed May 27 11:08:32 CEST 2009

<knip>
Hoi Joost,
De website van de TU/e zit qua templates anders in elkaar dan wat ik elders ooit heb gezien. We hebben 'm helemaal gebaseerd op TypoScript, dus geheel zonder HTML templatebestanden. Dit heeft zowel voor- als nadelen natuurlijk, maar het is de enige manier gebleken om zoveel flexibiliteit te scheppen dat iedereen binnen deze complexe organisatie er tevreden mee is.
<knip>

Met bovenstaande bedoel ik dus dat ik hier wel een praatje over zou willen houden als daar interesse voor is. ;-)