[TYPO3-UG Dutch] Zuid-West-Nederlandse TYPO3 dag i.c.m. TYPO3 Certificering

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed May 27 10:06:59 CEST 2009

Beste lijst!

Is deze dag voor bedrijven die ermee werken of ook interessant voor mensen
als mij die net met Typo3
begonnen zijn en dus nog veel te leren hebben?

Zoals Pim al zei, als je het voor het eerst uitpakt denk je idd "omg hoe ga
ik dit voor elkaar krijgen" haha.
Maar uiteindelijk is het me dus toch gelukt en wil er nu graag verder mee.

Dus ben op zich wel benieuwd naar die dag.

Greetz,

Arjan