[TYPO3-UG Dutch] zip of tar.gz voor UNIX??

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed May 27 10:00:53 CEST 2009

Beste Joris en Bas,

Erg nuttig topic dit ook voor mij :)

Ik moet binnenkort ook mijn eerste typo3 site op een server zetten.
Ik zelf zit bij Ashosting. Ik heb hun gemailt en zij zeggen dat het geen
probleem moet
zijn om Typo3 te installeren op de server.

Ik zelf heb eerst de dummy with source geinstalleerd waar een webserver
bijzat. versie 4.2.6
Nu heb ik mijn site correct draaien op mijn local server.

Welk package moet ik nu downloaden en installeren op mijn webserver
(Ashosting dus).

En indien mij dat gelukt is. Hoe krijg ik het daarna voor elkaar dat de site
die nu local draaid
gekopieerd wordt naar de webserver?

Lijkt me voor de eerste keer allemaal best lastig om het te installeren.
(Ashosting zelf wil het ook wel gratis installeren zeggen ze)
maar vind het ook wel fijn als ik dit zelf kan doen :)

Dan tot slot: als ik nu een nieuwe site wil beginnen in Typo3
Moet ik dan local alles opnieuw installeren? Of moet ik in de huidige dummy
gewoon een nieuwe map ofzo toevoegen?

Greetz Arjan