[TYPO3-UG Dutch] Zuid-West-Nederlandse TYPO3 dag i.c.m. TYPO3 Certificering

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue May 26 17:56:35 CEST 2009

Hi Joost,

Sponsoring, sprekers, lijkt me leuk. Misschien is het iets om aandacht te
besteden aan de nieuwe TemplaVoila versie waar Jigal van ons bij betrokken
is?

Ook denk ik dat het goed is om aandacht te besteden aan de meer businesskant
van TYPO3; bijvoorbeeld door een consultancy track te introduceren?

Gr.

Ric

Op 26 mei 2009 17:34 schreef Wiel, J.A.M. van de <j.a.m.v.d.wiel at tue.nl> het
volgende:

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !