[TYPO3-UG Dutch] Keywords & description tags voor 'virtuele' pagina's

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Tue May 26 17:38:52 CEST 2009

Hoi allemaal.

Ik zoek nog steeds een manier om de keywords & description tags in te vullen
voor pagina's die niet een echte pagina zijn in de paginaboom. Deze waardes
moeten uit een databaseveld van mijn extensie gehaald worden. Met de
extensie "seo_dynamic_tag" schijnt dit te kunnen.

Mijn TS setup:
temp.seo = COA
temp.seo {
10 < plugin.tx_seodynamictag_pi1
  10 {
    # Example for a meta tag
    special = register
    register = description
    debug = 1
    query {
      select = `description`
      from   = `tx_zwfschepensyp_schepen`
      where  = `uid` = $1 && `deleted` = 0 && `hidden` = 0
      var.1  = tx_zwfschepensyp[uid]
    }
  }
}

page.meta.DESCRIPTION.data = register:description

Dit leek me zo goed, maar het werkt niet. Ook niet als ik gewoon var.1 = 1
(de waarde van tx_zwfschepensyp[uid]) doe.

Ik heb "echo 'test';" in class.tx_seodynamictag_pi1.php gezet.
Eerst bovenaan, buiten de class, en dan kreeg ik "test" in de source van
mijn site.
Als ik het in de main functie zet krijg ik geen 'test'.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Barbara