[TYPO3-UG Dutch] fe_userlist

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue May 26 12:26:04 CEST 2009

Ik zal de manual van static info tables even doornemen.
Maar het gaat ook om zelf toegevoegde velden, daar heb ik een selectbox
van gemaakt en tonen ook niet de waardes maar , 0 1 2 enz.
De gebruikte tabel is feusers.

--
StrijkInternetdiensten.nl <br /><br/>

http://www.strijkinternetdiensten.nl <br/>