[TYPO3-UG Dutch] vierkante plaatjes tt_news

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue May 26 10:08:43 CEST 2009

Hey Rik,
ik ben bezig met een andere site, waar ik ook vierkante plaatjes
wilde.....

Ben begonnen met een schone tt_news code en met:
plugin.tt_news {
    displayList {
        # leegmaken standaard typo
        image.file.maxW >
        image.file.maxH >
        # vierkante plaatsjes
        image.file.width  = 150c
        image.file.height = 150c
        }
  }

lukt het prima (zoals ook bij jou)!
Als ik tijd heb zal ik die andere code nog eens verder doorpluizen,
want daar zal wel iets niet helemaal juist zijn...
Maar hier werkt het.

Nogmaals dank!

Felippe

Op 19 mei 2009, om 08:59 heeft Rik Willems het volgende geschreven: