[TYPO3-UG Dutch] Reservering en beschikbaarheidsmodule

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue May 26 09:02:45 CEST 2009

Dag Daniel,

het gaat mij inderdaad om vakantiehuisjes.
Dus:
- een (maand)kalender tonen met daarin aangegeven wanneer een huis te
huur / bezet is
- een beschikbare datum aanklikken en dan kunnen reserveren
- een back-end module waarin de webmaster de boel kan beheren

En dan de vraag wat is goed?
- Eenvoudig te installeren
- Goed te configureren
- Duidelijke handleiding
- browser onafhankelijk
- ...

Heb jij of iemand anders in dat geval een suggestie?

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma