[TYPO3-UG Dutch] Tabbladen in backend Typo3 4.1.10

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Wed May 20 12:23:35 CEST 2009

Ik ben bezig met een site op een server waar helaas nog geen PHP 5 op staat.
Hierdoor moet ik versie 4.1.10 van Typo3 gebruiken.

Nu krijg ik onder Page in content elementen tabbladen, maar er komt geen
naam in te staan. Er horen geen tabbladen te komen in deze versie.
Misschien heb ik iets geïnstalleerd wat eigenlijk bij 4.2 hoort, maar ik kan
niet vinden wat het is. Heeft iemand een idee wat het kan zijn of gewoon hoe
ik die tabbladen uit zet?

Groeten,
Barbara