[TYPO3-UG Dutch] Rggooglemap

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue May 19 15:06:37 CEST 2009

Hi List,

Mijn eerste typo3 site is bijna een feit! (Dank aan iedereen die mij
geholpen heeft hierbij)
Ik hoop dat er nog veel mogen volgen want ik vind het wel interessant :)

Tot slot wil ik nog een ding toevoegen aan de website en dat is de
Googlemap.

Ik heb alle benodigde extenties gedownload maar loop vast op een bepaald
bunt in de manual.

http://wiki.typo3.org/EXT_rggooglemap

Ze zeggen dat je deze regel moet invoegen:
USE your_typo3_db; UPDATE tt_address SET tx_rggooglemap_cat2 =
tt_address.tx_rggooglemap_cat;

Maar mijn vraag is waar?

Verder moet je daarna een sysfolder en record aanmaken.

Moet die sysfolder aangemaakt worden onderaan mijn paginastructuur in de
backend?
En vervolgens in die sysfolder her record POI category aangemaakt worden?

Als ik dit die zie ik de POI category niet in de sysfolder komen te staan?

Tot slot heb ik geprobeerd de locatie op te slaan maar dit werkte niet

   - Press Save

    1. *a) ... to a new record*: Click the link to get an empty record with
      prefilled coordinates
      2. *b) ... to an existing record*: Override an existing field by using
      the auto-complete field

Waarschijnlijk doordat ik daarvoor iets verkeerds heb gedaan of die SQL
regel nergens heb gezet.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt

Groeten,

Arjan