[TYPO3-UG Dutch] front end users

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue May 19 14:24:12 CEST 2009

Hoi,

ik heb rs_userimp weer geinstalleerd. Ik krijg hetzelfde probleem als eerst.
Ik kan bij import settings kiezen tussen frontend users of tt_address.
Ik wil in dit geval users importeren. Als ik die setting kies krijg ik
in  de dropdownlijst bij 'Storage folder'  geen keuzemogelijkheden.
Switch ik naar tt_address kan ik wel uit mijn storagefolders kiezen, dus
de folders worden wel gezien maar alleen als ik voor adressen importeren
  kies.

Moet ik soms iets aan die systeem map met feusers doen?

Groet,

Dick