[TYPO3-UG Dutch] Powermail naar Nederlands zetten

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue May 19 14:11:26 CEST 2009

Hey Pim,

Ik heb precies dezelfde installatie als jou.
Echter met het enige verschil dat het Nederlands dus niet werkt.
Ik heb de site draaien op een local server hier op mijn computer dus kan
geen link posten.
Dit is mijn eerste site met Typo3 en hij is bijna af. Daarna moet ik hem
draaiend proberen
te krijgen op een webserver. Hoop dat dit niet te ingewikkeld is :)

Als het allemaal gelukt is zal ik even een link posten en kunnen we er even
naar kijken.
Tot die tijd laat ik hem maar even op Engels staan.

Groeten,

Arjan