[TYPO3-UG Dutch] front end users

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Mon May 18 21:33:56 CEST 2009

Dag Kees,

de handleiding van feuser_register heb ik inderdaad bestudeerd.
Weliswaar de engelse versie.
De handleiding van feuser_admin was voor mij echter onvindbaar.

Ik heb in de handleiding van feuser_register niet iets gelezen over in
batch gebruikers toevoegen. Bedoel je dat ik dat heb gemist?

Groet,

Dick Sijtsma