[TYPO3-UG Dutch] front end users

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Mon May 18 20:54:09 CEST 2009

Ha Daniel,

op basis van de door mij verstrekte informatie heb je het prima
begrepen. Ik verzuimde echter te melden dat ik wel wil dat de fe-users
een aantal eigen gegevens kunnen bewerken.

Ik kreeg het idee dat sr_feuser_register de tabellen van feuser_admin
uitbreidde met een aantal kolommen. Een paar van die kolommen, zoals
birtdate en comment kon ik dan weer niet localiseren/vertalen in de
feuserlisting extensie. Ik kreeg het idee dat het elkaar tegen werkte.

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma