[TYPO3-UG Dutch] beeldvraagje..

Rik Willems rik at actiview.nl
Mon May 18 10:32:31 CEST 2009

Hoi Piet,

Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe Smoothgallery werkt. Maar als
deze met typoscript te configureren is kan je wellicht ook de
afbeeldingen via typoscript aanpassen, dus ook met masks.

Alle afbeeldingen worden weggeschreven in typo3temp of een van de
submappen, of in ieder geval wanneer ze door TYPO3 bewerkt worden. Dit
is onderdeel van het cachen. Met de configuratie die ik je stuurde kan
je makkelijker de bestanden die je zoekt terugvinden.

Groeten,
Rik