[TYPO3-UG Dutch] ke_smallads

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Sun May 17 22:22:47 CEST 2009

Beste lijst,

ik ben ook bezig met de extensie ke_smallads. Dit werkt aan de front end
allemaal heel mooi. De backend functionaliteit ervan heb ik niet nodig
en dus niet bestudeerd.
Ik blijf echter met één probleempje zitten, namelijk het volgende:

een ingelogde gebruiker kan zijn eigen advertenties beheren. Hij kan ze
wijzigen en eventueel ook verwijderen. Wijzigen gaat goed. Verwijderen
op zich ook maar na verwijdering wordt er naar de homepage genavigeerd.
Ik kan met behulp van de extensie geen manier vinden om dat te
voorkomen. Misschien is dat een foutje in de extensie.

Is het echter mogelijk om met bijvoorbeeld typoscript of page TSconfig
er alsnog voor te zorgen dat je naar een andere pagina navigeert,
bijvoorbeeld naar de pagina met alle advertenties of gewoon naar de
pagina waar de eigen advertenties staan (dus op de pagina blijven)?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma