[TYPO3-UG Dutch] Powermail naar Nederlands zetten

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Fri May 15 17:10:30 CEST 2009

Hi list,

Ik heb vandaag de Powermail extensie gedownload.
Nu zou ik deze graag naar het Nederlands zetten.

Dit is voor een gedeelte gelukt (In het backend staat alles in het
Nederlands).
Maar waar het mij juist om ging is dat de frontend een Nederlands zinnetje
krijgen
wanneer een veld of iets dergelijks niet goed is ingevuld.

Wel staan al deze zinnetjes op ok in de xml file??

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Verder Werkt de knop Go back niet als iemand een formulier heeft gesubmit?
De button verwijst naar #53, maar ik kom niet terug naar het formulier?

Allen een prettig weekend!

Groeten,

Arjan