[TYPO3-UG Dutch] calendar & showing off...

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu May 14 13:57:10 CEST 2009

In de handleiding van de RTE staat ook hoe je de balk precies naar je wensen
kunt inrichten. Misschien kun je zo de sobere versie uitbreiden met de
opties die je echt nodig hebt. Een soort van tussenvorm dus.

Ric

Op 14 mei 2009 13:53 schreef piet roorda <pietroorda at gmail.com> het
volgende:

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !