[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed May 13 12:56:40 CEST 2009

Dat was het dus!
Nu achteraf ook logisch maar kom er maar eens op.

Heren, ik wil u beide hartelijk bedanken voor het meedenken met mij!
Ik kan nu een groot gedeelte van de pagina gaan vullen met de content.

Hoe ik dat bij die formulieren ga doen moet ik nog ff kijken. Ik weet dat je
via typo3 formulieren kan toevoegen maar eigenlijk zou ik een door mijzelf
gemaakt script daarvoor willen gebruiken. Maar eerst de rest van de content
maar even mooi op zijn plaats zetten enzo!

En wat raden jullie mij aan om nu te gaan lezen op mijn kennis uit te
breiden en hierdoor
steeds mooiere sites kan maken met typo3?

Nogmaals bedankt!

Arjan