[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed May 13 11:31:01 CEST 2009

Wat ik nu dus heb gedaan is het volgende:

index.html en index2.html aangemaakt met beide een verwijzing naar hun eigen
stylesheet.
in het veld constants bij de template module deze code gezet:

[globalVar = TSFE:uid=16]
templatefile = fileadmin/template/main/index.html
page.stylesheet = fileadmin/template/main/css/style.css
[else]
templatefile = fileadmin/template/main/index2.html
page.stylesheet = fileadmin/template/main/css/style2.css
[end]

In het setup veld met het TS heb ik het volgende veranderd.

# Configuring the Auto-Parser for main template:
plugin.tx_automaketemplate_pi1 {
  # Read the template file:
 content = FILE
 content.file = {$templatefile}

en heb ik

  # Substitute the ###image2### subpart with some dynamic content:
 subparts.image2 < styles.content.getLeft

  # Substitute the ###image1### subpart with some dynamic content:
 subparts.image1 < styles.content.getRight

toegevoegd bij de rest.

Resultaat is dat hij op alle pagina's template index2.html pakt?

Moet ik die condite ook nog op een andere manier aanroepen in het setup
veld?

Het eind zou nu toch in zicht moeten komen :)

Groeten,

Arjan