[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue May 12 20:03:20 CEST 2009

Beste Daniel!

Ik heb de content op de mainpage nu op de juiste plek staan, alhoewel de
data in de agenda niet recht onder elkaar staan
door de kleine verschillen in de letters.
Dit heb ik in de originele site voor elkaar gekregen met 3 verschillende
divs.
1 voor de datum
1 voor het streepje
1 voor de activiteit.

Verder snap ik het principe nu van de 4 kolommen die je kunt gebruiken.

Wat nog wel een probleem is, zijn de foto's die naast de content op de
andere pagina's zouden moeten komen.
Ik snap nu wel hoe ik die op hun plek zou moeten krijgen maar hoe kan ik nu
de de 2 blokken op de mainpage laten verdwijnen.
Die komen op de rest van de pagina's niet meer voor maar staan wel op elke
pagina in het template.

Agenda</span>

Deze twee zouden dus eigenlijk op de rest van de pagina's moeten verdwijnen.

Is hier een oplossing voor of had ik dit op een of andere manier handiger
kunnen doen?

Groeten,

Arjan