[TYPO3-UG Dutch] Hoe maak ik een menu met typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon May 11 23:27:56 CEST 2009

Ow wacht, ik heb waarschijnlijk in de verkeerde browser gekeken net. dom
dom.

Ik heb dit op mijn local server:
<!DOCTYPE html
PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
Dat is dus idd anders dan wat ik online heb staan op de server.

Dit staat dus binnen typo3 standaard ergens ingesteld bij het maken van een
template?
Want in mijn originele index.html staat het natuurlijk wel goed :)