[TYPO3-UG Dutch] Hoe maak ik een menu met typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon May 11 22:06:26 CEST 2009

Super bedank Daniel :-)

Mijn linker en top menu werkt nu geheel!
Deze thread zal erg handig zijn voor andere nieuwkomers.
Wat ik trouwens wel apart vindt is dat het menu in IE er totaal anders
uitziet (fout) dan in Firefox en Google Chrome bijvoorbeeld.
Dit was zonder het gebruik van typo3 wel gewoon hetzelfde...

Verder ga ik mij morgen even verdiepen in het TSRef-document van typo3 en
zal ik proberen een
begin gaan maken met het koppelen van de content aan de pagina.

Waarschijnlijk zal ik nog wel meer vragen afvuren :-) Maar eerst weer ff een
stuk lezen.

Alle anderen ook bedankt voor hun input!

Greetz

Arjan