[TYPO3-UG Dutch] Laatste nieuws Noord-Nederlandse TYPO3 dagen op 16 mei

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun May 10 13:31:38 CEST 2009

Misschien is het goed om het e.e.a. in perspectief te plaatsen. De titel
suggereert dat er een evenement komt van meerdere dagen. Het is niet zo. Er
is slechts 1 dag op 16 mei dat oorspronkelijk ontstaan is om vooral de
Noord-Nederlandse TYPO3 adepten bij elkaar te laten komen. Het is eigenlijk
een dag voor en door deze groep. Omdat Nederlandse afstanden dusdanig klein
zijn, is een afstand Zuid-Nederland naar Noord-Nederland snel te
overbruggen. Vandaar het onverwachte succes.

Verder zou ik het niet zwaarder maken dan het is. Het is niet de NL-BE T3-UG
dag. Het is gewoon gezellig bijeenkomen voorzien van inhoudelijke invulling
door een aantal mensen.

Ric

Op 10 mei 2009 12:24 schreef dick hoogendijk <dick at nagual.nl> het volgende:

> [knip verantwoording]
> Netjes van je Anneke om uit te leggen, maar ik had het zelf nooit
> gedaan. Ik moet zeggen dat ik de vragen van Daniel in dit kader zelfs
> ietwat ongepast vind, maar dat is persoonlijk.
>
> --
> Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
> + http://nagual.nl/ | nevada / opensolaris sharing the same ROOT pool
> + All that's really worth doing is what we do for others (Lewis Carrol)

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
N.B. van 2 t/m 8 mei ben ik slecht bereikbaar en nemen mijn collega's Pim
Poldervaart en Hans Olthoff mijn taken over.

alterNET Internet BV

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !