[TYPO3-UG Dutch] Laatste nieuws Noord-Nederlandse TYPO3 dagen op 16 mei

Anneke Jansen typo3 at live.nl
Sat May 9 22:44:52 CEST 2009

Dag Daniel(?),

Ik wist niet dat ik me eerst moet verantwoorden naar u voor u mijn vragen wilt beantwoorden maar goed.
Ik ben een Belgische webdesigner die typo3 is gaan gebruiken en wil weten of het waarde heeft voor mij om helemaal naar de gebruikersdagen te komen. Voor mij is het allemaal nieuw he. Bij ons gebeurd er helemaal niets voor typo3 gebruikers. Vandaar de vragen, zou je ze nu willen antwoorden? Zijn het ook meerdere dagen zoals je schrijft in je onderwerp?

Vriendelijke groet,
Anneke