[TYPO3-UG Dutch] directmail en tc_directmail

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Mar 31 14:56:40 CEST 2009

Hoi Allen,

tcdirectmail v2.0.0 / 2.0.1 / 2.0.2 / 2.0.3(SVN)
Ik ben benieuwd wie tc_directmail inzet als default nieuwsbrieven verzend
systeem. Ik ben in direct contact met Daniel de programmeur achter  omdat
tc_directmail v2.0.2 en de SVN versies diverse bugs bevat waardoor versturen
van nieuwsbrieven geen fijn werk meer is. Wie gebruikt tc_directmail v2.0.2
probleemloos in zijn verzendomgeving?

direct_mail v2.6.2
Dit lijkt een prima werkende nieuwsbriefmodule en het versturen van test
emails gaat ook allemaal prima. Echter hebben wij een recipient list
aangemaakt voor een "static list" en daarbij geven wij een usergroup aan
waarin dus de abonnees moeten zitten. Het systeem geeft ook aan dat er een
email gaat naar x aantal abonnees en als je hem verstuurd met de invoke
mailer button dan geldt dat dit in stappen van x gaat. Als je klaar bent met
versturen dan blijkt dat het versturen naar een "static_list" er voor zorgt
dat er NIETS aan komt. Bij andere recipient list mogelijkheden hebben we dit
probleem niet.

Wie gebruikt succesvol direct_mail v2.6.2 met een "static list" die verwijst
naar een Website usergroup?

Groeten,
Jordan