[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 gebruikersdag Noord-Nederland

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Mon Mar 30 08:42:27 CEST 2009

Hallo allemaal,

Natuurlijk zullen wij weer van de partij zijn. Vorige keer was erg leuk.
Het kan ook wel weer bij ons op kantoor zolang de groep niet te groot
wordt, maar misschien is het ook wel leuk om het ergens anders te doen.

Daniel, als we moeten helpen bij de organisatie weet je ons te vinden.

Groeten,

Rudy Gnodde
WIND Internet