[TYPO3-UG Dutch] felogin manual

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Sun Mar 29 13:17:34 CEST 2009

In de fileadmin vind je die ook niet. Daarmee kan je alleen in een klein
deeltje van de site kijken.

Als je quixplorer extensie installeert, kan je in alle mappen kijken.

Wat je ook kan doen, is naar de extensie manager gaan, de extensie
aanklikken en dan kiezen voor edit files. Dan zie je alle bestanden van
de extensie. Daar staat ook manual.sxw tussen.

gr,

Martin