[TYPO3-UG Dutch] bouncen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Mar 29 12:39:01 CEST 2009

Het wordt nog vreemder.

Er wordt zeker met aanzien des persoons gewerkt.
In het archief [1] staan in de maand maart 2009 een aantal berichten.
Maar van mij zelf staat er geen één. Terwijl ik toch een stuk of 15
gepost heb in maart. Zou ik gebanned worden? En anderen met mij?
Dan zou het wel fijn zijn om daar even een melding van te krijgen.

Nu weet ik dat het heel gemakkelijk is om berichten van anderen te
verwijderen, maar wie heeft daar nu aardigheid aan? En toch zeker niet
gedurende een langere tijd?

Wie het weet mag het zeggen.

Groeten,

Daniel