[TYPO3-UG Dutch] bouncen

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sun Mar 29 11:28:27 CEST 2009

Dick Hoogendijk schreef:

> Dat is leuk om te horen, maar dat bericht zou dan -OOK- in de
> mailinglist moeten verschijnen bij mij. En daar zie ik het niet terug.
> Het lijkt er dus op dat de mailflow uit de T3 newsgroup zomaar is
> opgehouden (door bounces?). Vreemd, want dat gebeurt dan alleen met mail
> van lists.netfielders.de
> Dat wordt spitten...

Bij mij is er via de mail geen bericht meer binnengekomen na 22-03-2009
2:39 :(
Maar ook daarvoor missen er regelmatig berichten (de hele draad over
Certificatie heb ik nooit gezien).

Spam-filter op server van ISP (XS4ALL) zou alleen berichten "notoire
spammers en onveilige servers" direct weigeren, maar de rest markeren en
doorsturen (eventueel naar aparte mailbox). Spamfilter van Thunderbird
heeft nog niets van de netfielders lijsten als spam aangezien...

Wie kan er naar de synchronisatie tussen newsserver en mail kijken voor
deze groep? 'k Ga de helpdesk vragen om te kijken of netfielders.de de
laatste tijd door een van de gebruikte blacklists is opgevoerd.

--
Jigal van Hemert.